I'mma Superwoman. ★
Owner Tagboard Linkies Credits


/ Tengok lampu at KB with Naniey
0 Superwoman(s) ● Saturday 12 November 2011 ● 01:54
 Masa hary Khamis , keluarga aku ajak jalan-jalan kat KB, Ye lah ! KB jeee.  Tk leh nak pergi jauh-jauh sangat ! ! Pastu , kebetulan Naniey , rumah dia kat KB. Aku pun hantar la mesej dekat dy. . Dy cakap dia pun nak pergi tengok lampu jugak. .  Ni kali pertama kitaorang jalan-jalan dalam tahun nie ! Best. . HEHE ! Masa mula-mula jumpa tu , Aku ngan Naniey terus bukak handphone  , lepas tuu ... Ni lah hasilnya :












Okey , sikit je gambar aku dengan Nanie , sebab keluarga aku nak pergi makan-makan dekat McDonald. Keluarga Nanie pun nak balik jugak ! So , kitaorang pun balik . Dekat mcd pun sama jugak :














Kalau korang tengok , kat McD takde orang kan ? Ada sebenarnya , tapi semuanya duduk tingkat bawah . Tingkat atas mak saudara aku dah tempah ! ! So kitaorang ber-sembilan je lah yang ada kat tingkat atas ! Best wokk ! HAHA , *dah la ada gelongsor dlm tu..eii* .

Tapi memang best lha malam tuh , tapi penat ! !

Sayang kau Nanie ! HAHAHA <3







╯<Future>>



Hello!


Hello, peeps. Welcome to my blog.
The owner hates Anon. Get that? :D

Do leave a tag, thankyou (: No rippers, spammers and copycats.