I'mma Superwoman. ★
Owner Tagboard Linkies Credits


sedih~ :'(
0 Superwoman(s) ● Sunday 20 November 2011 ● 17:37



Exam last year dah lme lpas , ermm . . okay , result p0n dah dapat , kelas p0n dah tahu .. aq berpisah dengan diaorag , aku tak nak ! aku nak naek kelass , tapi aku nak duduk sekali dengan diaorag , tak nak berpisah ! siapa tahu , aku kena biasakan diri duduk kelas 3IK , banyak kenangan dengan diaorag .Satu lagi , diorang suka sangat perli aku ,aku tak suka lhaa , mmbuatkan aku lagi sedih .Agk2 apa yag akan berlaku tahun depan ? Ye lhaa , dah berpisah .. Ermm ,Org kta  jauh di mata , dekat di hati ' .. Ye lhaa .. huhu . Terutama Aleeya , dia kekal dengan Suzey . Mesty dia rapat ngan Suzey nanty , happylah Suzey :) Biar lhaa , aku turut happy .. pening lhaa fkirkan bnda ni ..Kimi (salah satu pelajar 2IS 2011)p0st kt gr0up 2 ibnu sina 2o11

"weyh koorang2 sumew.. korang jgn lupew aku eak!!!!jgn sombong2... aku taw aku xsepandai korang sumew..aku nop bukak fb lonie pon,ak maluw taw...sbb aku..............mgkn aku x bukak fb da phny...sek mu taw larh dirh!!!!!!!!kitew x sekelaz da...aku x taw ganow laaa, aku buley menyusaikn diri d dlam kelaz 2 tanpew kamu2 semua..aku sedih... :'( ..terimew kaseh yew semua selamew niey..insyaallah aku berjaya d kelaz sana..aku brharap kamu2 pon berjaya jgk...I ♥ ♥ ♥ UuuU fwend...assalamualiakum.. da2..."
tak seronok lhaa camni ,, mesty smue makin sombong , klu jumpe p0n dah tk tgur , senyum p0n tk ,, tk adil lhaa , 







LOVE U ALL , byk kli dah ckap ..




╯<Future>>



Hello!


Hello, peeps. Welcome to my blog.
The owner hates Anon. Get that? :D

Do leave a tag, thankyou (: No rippers, spammers and copycats.